Dizajnerski print s pejzažnim i arhitektonskim motivima fotografa Damira Žižića i Domagoja Kunića krasi marame od 100 postotne svile domaćeg brenda Adio. Prizori zalaska sunca, pučine, arhitekture i urbanih pejzaža čine ih sasvim posebnim modnim dodatkom koji se može nositi oko vrata, ruke ili torbe, kao nosivo umjetničko djelo.
Adio priča započela je kad su dvije prijateljice i kolegice, Gabi Farčić i Manja Žutić, art direktorica i account managerica s dugogodišnjim iskustvom u reklamnim agencijama, mimo svakodnevnih imperativa struke i zahtjeva klijenata, odlučile osmisliti nešto svoje. Uskoro su oko sebe okupile grupu prijatelja i suradnika iz kreativne industrije koji su svojim vještinama i idejama pomogli da se sve realizira u priču kakvu vidimo.
Osim vizuala koji su predstavljeni ovom kampanjom, nove suradnje s fotografima i ilustratorima tek su na pomolu, a novi motivi možda budu krasili i više od samih marama, o čemu iz brenda, za sada, ne otkrivaju više. Uskoro su dostupne na web shopu, a do tada, pratimo Adio na Instagramu!