Ona ima tek 19 godina, a posljednjih godinu dana osvaja modni svijet brzinom kakva se ne viđa često. Nova zvijezda na manekenskom nebu je Aaron Philip, koja je nedavno predstavljena kao novo lice globalne Moschinove kampanje. Pažnju privlači činjenica da je Aaron Philip crna transrodna osoba u kolicima.
Rođena je s cerebralnom paralizom, i to u Antigvi, a s obitelji se doselila u SAD kad je imala tri godine. Sad žive u Bronxu, a prije osam godina ostali su na cesti. Zbog previsokih medicinskih računa i troškova, dvije su godine bili beskućnici.
Moschino joj je prva ovako velika kampanja, iako je dosad radila s Nikeom (čiju je kampanju i osmislila), Doveom, Sephorom, ASOS-om, Outdoor Voices i Collina Stradom, a pojavila se i u spotu Miley Cyrus za "Mother's Daughter."
Philip je i prva manekenka s invaliditetom koja je potpisala ugovor s velikom modnom agencijom - bilo je to prije dvije godine, kad joj je pristupio Elite Model Management. Sve je počelo kad je tu želju - da postane prva profesionalna manekenka s cerebralnom paralizom - izrazila na Twitteru prije tri godine. Tweet je dobio gotovo 90.000 lajkova i podijeljen je više od 21.000 puta. Gradeći svoju online prisutnost, Aaron je došla do prvog ugovora, a kampanje su se samo redale.
"Uvijek sam bila svjesna svog identiteta kao osobe u kolicima. Kasnije sam postala svjesna svoje transrodnosti, ali više nego išta, bila sam jako svjesna svoje invalidnosti. Shvatila sam da nitko na televiziji ili na internetu, u modi ili na pozornici ne izgleda kao ja. Znala sam da je to problem jer sam znala da je sa mnom sve u redu. Znala sam i što ljudi misle o invalidnosti i odlučila sam da će mijenjanje toga postati moj put Imala sam 16 godina kad sam odlučila postati manekenka", rekla je za Paper Aaron.
Otad je česta posjetiteljica modnih revija, uglavnom u prvom redu, a intervjue i editorijale s njom objavili su američki, brtianski i talijanski Vogue, Vice, Glamour te i-D. Aaron je napisala i autobiografiju, a kaže da je ovo sve samo početak.
"Ulazim u modni svijet s ciljem da industriju učinim raznolikom, dostupnom i inkluzivnom", rekla je. Za jesensko-zimsku Moschino kampanju zaslužan je kreativni direktor Jeremy Scott, a crno-bijele vizuale snimili su Luigi & Iango.