Ovisno o raspoloženju i stanju uma određenog dizajnera, tako nam njihove kampanje za novu sezonu daju drugačije perspektive trenutnog stanja svijeta. Pandemija je pogodila industriju, ali nije utjecala na kreativnost. Neki od modnih umova naglasak stavljaju na individualnost i izoliranost pa je vizualima dodatno naglašavaju - Fendi se poslužio predivnim, nježnim siluetama koje ne možemo prestati promatrati. Neki, poput francuske dizajnerice Marine Serre prikazuju trenutke intimnosti i dodir koji nam nedostaje, s drugim ljudima, ali i novu, dublju povezanost s prirodom.
Prva kampanja dizajnera Matthewa Williamsa za kuću Givenchy vrti se isključivo oko odnosa modela i kreacija koje nosi, bez suvišnih detalja i odjeću stavlja u prvi plan. Versace vodi u svijet jarkih, odvažnih boja, a glavnu ulogu nosi nova La Medusa torbica. Prada pak poziva na interakciju i postavlja nam egzistencijalna pitanja. Po nekima nepotreban potez i manjak kreativnosti iz talijanske kuće, no nećemo se složiti - svima nam je tom kampanjom privukla pažnju, zar ne?