Hrvatski brend kozmetike Skintegra se pojavio 2017. i na našem tržištu napravio pravu revoluciju. Kroz znanost, istraživanje, osobno iskustvo i odabir najboljih sastojaka ovaj brend od samih početaka educira i predstavlja pojmovima kao što su kozmeceutika, zdrava kožna barijera, aktivni sastojci te dvostruko čišćenje. Sada, povodom svog četvrtog rođendana, Skintegrin tim platformom HUMAN35 otvara novo poglavlje.
Misija ove kampanje je potaknuti svijest o važnosti zdravlja kože. Koža je najveći i najteži organ našeg tijela, dinamičan, funkcionalan i kompleksan sustav koji nam omogućuje kontakt s vanjskim svijetom, slobodno kretanje i zaštitu od vanjskog utjecaja za normalno funkcioniranje cijelog organizma.
"Odgovor na pitanje što nas sve povezuje? Jedna savršena stanica, jedna koja funkcionira isto kao i 35 bilijuna istih. Koža je organ bez kojeg ne možemo preživjeti niti sekunde, organ koji nas štiti od vanjskih opasnosti kojima smo svakodnevno izloženi, organ koji nam omogućuje da doživimo svijet u punoj ljepoti, a nažalost ga prečesto banaliziramo, uzimajući zdravo za gotovu savršenstvo koje je naša jedina koža", poručuju iz Skintegre i posvećuju platformu koži koja nema spol ni dob, koja pripada svim rasama i koja je istovremeno savršena i nesavršena, i kao takva omogućuje život.
Naslovni video kampanje je svojevrstan hommage koži, zasnovan na na temeljnim vrijednostima brenda. Koža, snažna i odlučna, ali uz nevidljivi život koji vodi, motivirala je brend da upravo nju postavi za nositeljicu kampanje. U videu je koža transformirana u živi entitet koji čini nevidljivi svijet i omogućuje nam život.
Inače, na platformi human35.com informacije će biti predstavljene na jedinstven način, spajajući njegu kože s etičkim pristupom Skintegre. Iz brenda vjeruju kako je znanje preduvjet svakog napretka - globalnog, društvenog, pojedinačnog. Zato je važno upoznati svoju kožu, osvijestiti koliko je bitna njezina uloga kako bi svatko od nas mogao postavljati prava pitanja i educirati se.