Ima li mjesta otpadu u luksuznoj parfumskoj industriji? Suvremena proizvodnja govori da ima, a upravo smeće postaje glavna sirovina iz koje se rađaju nove mirisne senzacije. Korištenje deadstock tkanina i upcycle procesi za sada su se većinom vezali za modnu industriju koja ima veliki problem s nagomilanim otpadom, a bilo je pitanje vremena kada će se s istim problemom suočiti i beauty industrija, koja također nije krije svoje "ekološke grijehe". U svijetu parfema tako se nameće nova praksa koja sugerira da se ostaci sirovina korištenih za proizvodnju - iskoriste ponovno. Tako nastaju upcycle parfemi, nova vrsta koja ruši pravila tradicionalne proizvodnje i nameće se kao ekološki izbor, sigurniji za okoliš.
Piljevina drveta (skupljena primjerice od drvne industrije), ostatci citrusa (iz prehrambene ili parfemske industrije), latica cvijeća ili sandalovine za čiju se proizvodnju koristi najviše resursa prolaze drugu destilaciju i ponovno se koriste u novim parfemima, čime se smanjuje potreba za proizvodnjom novih sirovina, smanjuje se potrošnja vode i količina otpada. U prilog upcycle praksi ide i činjenica da se većina materijala prirodnog podrijetla koji se tradicionalno koriste u proizvodnji parfema može upcyclati. Istinski clean pristup proizvodnji parfema, na čiju kvalitetu i miris ne utječe činjenica da su zapravo načinjeni od smeća. Postoji nešto poetski u povezivanju ljepote i otpada, komentirala je Etienne de Swardt koja stoji iza prvog upcycle parfema Etat Libre d’Orange, naziva "I Am Trash". Iako ime upućuje na suprotno, parfem nosi ženstvene, tople i cvjetne note koje pozivaju na opetovano mirisanje zapešća.
Upcyclani parfemi samostalno ne predstavljaju rješenje ekološke krize, jer u obzir treba uzeti širu sliku koja uključuje cijeli proces proizvodnje, pakiranja i nabave sirovina. No u svakom su slučaju pozitivan su korak prema održivosti u beauty industriji, bez obzira je li za parfem korišten otpad kako bi se dobila samo jedna mirisna nota ili je on u potpunosti recikliran i prenamijenjen u novi proizvod. Sumnja oko kvalitete i intenziteta je eliminirana, s druge strane, stručnjaci iz industrije strahuju da bi upcycle parfemi mogli postati veoma popularni, zbog čega posljedično može doći do manjka resursa, što je kontradiktorno razlozima zbog kojih su se na prvom mjestu i pojavili na beauty sceni.