Industrija se mijenja

Najpopularniji beauty brendovi nisu ni postojali prije 10 godina

12. rujan 2020.
Fotografije: Getty Images

Veliki brendovi s dugom tradicijom uvijek će imati mjesto za stolom, no čini se kako novi igrači sve brže i lakše preuzimaju imperativ na globalnom beauty tržištu.

Priča o influencerima kod nas je možda tek u počecima, a dok neki u Hrvatskoj još pokušavaju shvatiti kakva je važnost Instagrama u poslu, globalni trendovi pokazuju iznimno zanimljive podatke o stanju na tržištu. 

Britanski portal Cosmetify, koji prati razvoj industrije, napravio je popis beauty brendova koji imaju najviše utjecaja na društvenim mrežama. 

Prva dva, odnosno dva najpopularnija i najutjecajnija brenda prije deset godina nisu ni postojali. 

Na prvom mjestu, s više od 53,3 milijuna pratitelja na tri društvene mreže (Instagram, YouTube i TikTok) je Huda Beauty. Brend je osnovala 2013. vizažistica Huda Kattan, koja je od blogerice koja je studirala kozmetiku postala jedna od najutjecajnijih osoba u beauty industriji. 

Huda Beauty ima iznimno pozitivne kritike na lažne trepavice, veliki raspon nijansi pudera te paleta sjenila. 

Na drugom mjestu je Kylie Cosmetics, u vlasništvu Kylie Jenner, koja na tri digitalne platforme ima 26,7 milijuna pratitelja. Najmlađa Kardashianka svoju je tvrtku osnovala 2015. godine, a proslavila se prvo ruževima, odnosno Lip Kitovima. 

U prvih deset najutjecajnijih još su se našli MAC, Anastasia Beverly Hills, NYX, Too Faced, Morphe, Fenty Beauty, Urban Decay i Tarte Cosmetics, dok su neki titani poput Maybellinea, L'Oreal Paris i elfa ušli u top 20. 

Podaci o prodaji nisu ušli u ovo istraživanje, no jasno je kako su društveni mediji zauvijek promijenili industriju, a oni koji su u nju ušli bez imena velikih korporacija, kao što su Huda, Kylie ili Rihannin Fenty Beauty, očito su pronašli način kako doći do kupaca.