Iako je sheet maska za lice brenda Loops zapravo lansirana u veljači ove godine, i dalje ne prestaje izazivati pozornost kod javnih osoba. Djeluju kao da su očarani istom. Možda ste vidjeli njezinu živopisnu ambalažu na Instagramu, posebice tijekom lockdowna? "Gostovala" je na feedovima Vanesse Hudgens, Willow Smith, Emme Roberts i Sofije Richie. I dok veza s EmRata tada još nije postojala, sada je objavljeno da je upravo ona kreativna direktorica i suvlasnica.
"Kad sam bila tinejdžerica, nisam znala puno o beautyju. U posljednjih šest godina sam se upustila u to. Loops ima vrlo izravan, upotrebljiv 'etos'. Ne bih to učinila da mi se proizvod stvarno nije svidio", rekla je Ratajkowski, koja ga je prvi put isprobala upravo tijekom lockdowna te se instantno zaljubila u marku. "Ostavili su dojam na mene ne samo zbog proizvoda, već i zbog ambalaže, ali i iskustva koje pruža ova maska."
Svaka maska dolazi u raznobojnoj plastičnoj vrećici koja se može reciklirati, s pet maski koje su prilagođene tome što vašoj koži treba taj dan. Izvlači nečistoće, umiruje kožu. Kao što mu samo ime govori, Weekly Reset dizajniran je da se koristi jednom tjedno za podmlađivanje kože, a zahvaljujući ekstraktu rižine vode ublažava vidljive znakove starenja. Sunrise Service pak je formuliran s pomlađujućim uljem i ekstraktom bundeve za otapanje kože ujutro. I na kraju, Double Take daje koži sjaj pomoću aktivnih sredstava, ulja sjemenki suncokreta i aloe vere.
Izrađene su od hidrogela - brze tehnologije koja im omogućuje da zadrže, a time i opskrbe više vlage. Kompostabilne maske dolaze u dva dijela, jedan za donju polovicu vašeg lica i jedan za gornji. "Ako imam dodatnih 15 minuta ujutro i izašla sam iz tuša, lako ću ih staviti na lice dok sušim kosu ili odgovaram na mailove", kaže Ratajkowski.
Loops maske za lice koštaju 30 dolara.