Francuski dizajner zna kako stvoriti hype oko svojih proizvoda. Do sada mu je to polazilo za rukom na modnoj sceni na kojoj je prisutan od 2009. godine, a Jacquemus se sada sprema zakoračiti i na tržište ljepote, što je već izazvalo veliko zanimanje publike.
Potvrđenih informacija za sada nema mnogo, osim što WWD prenosi kako će se Jacquemus udružiti s španjolskom kućom Puig, koja stoji iza linija brendova Christian Louboutin, Jean Paul Gaultier, Paco Rabanne, Comme Des Garçons i drugih, iako službena ptvrda nije došla od Puiga niti Jacquemusa. Šuška se kako bi novosti mogle doći početkom 2022. godine, a kako Puig najčešće modne brendove uvodi na parfemsku scenu, čini se da Jacquemus priprema svoj prvi miris.
Majka mu je vječna muza, pa bi se parfem mogao temeljiti upravo na njezinim omiljenim mirisnim notama, ili pak na raskošnim mirisima dizajnerove rodne Provanse. A kako je Puig zadužen i za make-up brend Charlotte Tilbury, moguće je da će se Jacquemus proširiti i na kozmetičko tržište. Mini ruž ili rumenilo koje stane u La Chiquito torbicu? Ima smisla.
Dizajnerske beauty i make-up linije do sada su se pokazivale iznimno uspješnima i dobro prihvaćenima jer su povoljniji cijenom i tako dostupni i onima koji si ne mogu priuštiti torbicu ili odjeću luksuznog brenda. Valentino je nedavno lansirao make-up liniju koja je dobila pozitivne kritike, a ne sumnjamo da o tome ne razmišlja i Simon Porte.