Kako se rodne granice u modnom svijetu sve češće brišu, termin "posuditi iz muškog ormara" gubi na važnosti. Umjesto toga, mudri kupci zavirit će u svaki odjeljak u trgovinama - muški odjeljak može skrivati odlične sakoe ili košulje, t-shirtove ili dodatke, poput kravata. Upravo se kravata dugi niz godina smatrala muškim dodatkom, no u posljednjim kolekcijama modnih brendova, podjela muško-žensko je nepostojeća, a naglasak je na cool odjeći koja jednako dobro pristaje svima, barem ako pitate Louis Vuitton ili Gucci.
Nicolas Ghesquière za Louis Vuitton kravati nije prilijepio etiketu roda, već donosi modele u retro duhu, a lookovima predlaže novu eru business odijevanja. Vrijeme je za modni sklad koji je obilježen udobnim krojevima, klasičnim business komadima koji su "za broj veći", a uz koje retro kravata cvjetnog uzorka daje na razigranosti i ležernosti. Ralph Lauren, Sportmax, Kenzo, također predlažu business attire nove generacije u kojima se kravata nameće kao glavni modni dodatak. Gucci i Raf Simons pak izdvajaju kravatu iz korporativnog okruženja i predlažu njezinu kožnu varijantu koja nosi ton seksepila i bunta.
Ako niste sigurni kako nositi kravatu, sjetite se Marlene Dietrich, Patti Smith, Diane Keaton u filmu "Annie Hall" ili Melanie Griffith, samo neke od žena koje su nosile hlače muškog kroja, odijelo i kravate i prkosile stereotipima vezanima za žensko odijevanje. Kravata u ženskom ormaru često je nosila dodano značenje, no u 2022. možemo je jednostavno koristiti kao chic modni dodatak koji će začiniti poslovni, ili bilo koji drugi outfit, to nam poručuju i dizajnerske kolekcije.