Nedavno sam među poznanicima, uzdrmanima krizom i zabrinutima zbog neizvjesne budućnosti, provela malu anketu o tome što im u današnje vrijeme služi kao podizač raspoloženja. Većini je na prvom mjestu - društvo dragih osoba među kojima se osjećaju smireno i sigurno. Neke razveseli ugodno iznenađenje, drugima je dovoljno da ih ujutro probudi sunce, a ima ih dosta (uglavnom žena) kojima raspoloženje popravi kap omiljenog parfema.
Mirisi, zna se, snažno utječu na emocije - i upravo stoga su ovosezonske parfemske kreacije predvodnici novog trenda u svijetu ljepote, koji nudi svojevrsni bijeg od stvarnosti, odmak od stresne svakodnevice. Parfumeri nam danas pružaju utjehu uz pomoć mirisnih kompozicija za koje se zna da podižu raspoloženje, a aromaterapija nas uči da tome služe esencije citrusa, jasmina, lavande, ružmarina, slatke voćne note...
Na valu tog eskapizma osmišljena je kampanja za kolekciju 'Lost in Wonder' parfemskog brenda Jo Malone. Inspirirana visećim vrtovima Babilona - pa glavne junake te priče možemo zamisliti kao Semiramidu i njezinog kralja Ninusa - kolekcija se bazira na mirisnim antidepresivima kao što su list smokve i cvijet lotusa te čempres i vinova loza.
Sličan sastav (skladan spoj svježeg cvijeća i umirujućih nježnih nota) ima Perfect, novi miris Marca Jacobsa, koji u svojoj prezentaciji igra na kartu optimizma, jačanja samopouzdanja i podizanja unutarnje snage. A to je itekako potrebno u zadnjim mjesecima ove lude godine.