Body shaming nije problem s kojim se susreću samo zvijezde. Daleko od toga. Ali one su u mnogo većoj mjeri izloženije prosuđivanju, ocjenjivanju i komentiranju i pri tome, internet komentatori rijetko kad imaju bilo kakvih granica. Jedna od onih koja već neko vrijeme govori o tom problemu je i glazbenica Billie Eilish, 18-godišnja dobitnica Grammyja koja se više puta susrela s pitanjem - zašto skriva svoje tijelo ispod slojevite, prevelike odjeće. Iako je i ranije rado odgovarala na takva pitanja, Billie je sve iznenadila vrlo osnažujućim videom naziva "Not My Responsibility". Radi se o kratkom filmu o body shamingu, problemu s kojim je ona dobro upoznata.
Taj video je prikazan početkom ožujka, za vrijeme njezinog koncerta u Miamiju, u sklopu turneje Where Do We Go?, koja je u međuvremenu otkazana. Tada su njezini obožavatelji mogli vidjeti samo video, bez zvuka, da bi sada taj gotovo četiri minute dugi film, u kojem se Billie polako razodijeva, bio u potpunosti dostupan, s njezinom naracijom.
"Poznajete li me zaista? Imate mišljenje o mojim mišljenjima, o mojoj glazbi, o mojoj odjeći, o mojem tijelu", započinje Billie i u fokusu ostavlja posljednje dvije stvari. Prošle je godine zbog toga što je u javnosti nosila top video postao viralan pa se i na to osvrnula.
"Moje su grudi bile u 'trendingu' na Twitteru. Na broju jedan! Što je to? Svaki je tabloid pisao o mojim grudima. Izgleda da moram nositi prevelike majice kako se vi ne biste osjećali nelagodno zbog mojih grudi".
U filmu nastavlja kroz izjave i pitanja govoriti o problemima s kojima se susreće pa tako naglašava da bez obzira na to što radila i što odjenula, uvijek je izložena kritikama.
"Želite li da sam manja? Slabija? Nježnija? Viša? Želite li da budem tiho? Provociraju li vas moja ramena? Moja prsa? Moj trbuh? Moji bokovi? Tijelo s kojim sam rođena?", govori Eilish dok skida jaknu i otkriva da ispod nje nosi samo top, upravo onakav zbog kojeg je jedan video nje postao viralan. Ovog puta je ona odlučila ponuditi nešto što će biti trending i uspjela je u tome. Kratki film je u samo dva dana skupio više od 11 milijuna pregleda.