Doza pozitive

Razgovor s kreativkom iz brenda Think Ink: kada ste zadnji put poštom poslali čestitku? 

24. travanj 2020.
Think Ink čestitke

Hrvatski brend Think Ink ima sjajnu inicijativu za dozu pozitive u vremenima izolacije, a s vlasnicom brenda popričali smo o tome kako se snalaze s novim radnim izazovima.

Ekipa iz domaćeg kreativnog projekta Think Ink, poznatog po svojim zabavnim čestitkama, priključuje se valu pozitive koji ovih dana stiže sa svih strana. Planiraju poslati sto čestitki za vas, kako biste mogli iznenaditi najdraže od kojih ste ovih dana silom prilika odvojeni.

Ovaj mali hrvatski brend djeluje od 2016. i prepoznatljiv je po duhovitim i simpatičnim čestitkama modernog dizajna. Kreativka Dora Toljan koja stoji iza brenda kaže da je na ideju o slanju čestitki došla spontano, inspirirana lijepim pričama i zajedništvom koje se javilo nakon potresa u Zagrebu i pojave samog koronavirusa. 

image
Think Ink čestitke

"Inicijativa #budiblizu naš je mali doprinos tom sveopćem valu pozitive. Reakcije su divne, i vjerujem da će se ljudi stvarno jako iznenaditi kad u svojim poštanskim sandučićima pronađu čestitke od svojih najmilijih. Osobno ću ispisivati čestitke i jako, jako se veselim tome!", kaže nam Dora, a inicijativi se možete priključiti na Facebooku i Instagramu gdje se nalaze detalji. Nakon izvlačenja dobitnika, Dora na adresu šalje čestitke kao iznenađenje. 

"Kada ste zadnji put u svom poštanskom sandučiću pronašli čestitku ili pismo? Kada ste ga uopće očekivali? Ne pamtite? A sada zamislite taj osjećaj da ga dobijete, fora, zar ne?", govori Dora čije se čestitke proizvode u Hrvatskoj. U ponudi trenutno imaju više od 60 motiva za različite prigode.

image
Think Ink čestitke
image
Think Ink čestitke

Na pitanje kako funkcioniraju u vrijeme koronavirusa, Dora kaže da su se gotovo preko noći stvari promijenile pa je njihovo poslovanje s obzirom na mjere, zapravo zamrznuto.

image
Dora Toljan (Foto: Berislava Picek/ CROPIX)

"Iako već neko vrijeme razmišljamo o webshopu, nismo ga htjeli forsirati preko noći nego smo ovo vrijeme odlučili iskoristiti da malo revidiramo poslovanje, provrtimo smjer u kojem želimo razvijati brend, zapravo da ulovimo zraka. Poslovni tempo zadnjih godina nas je prilično ‘’samljeo’’ tako da je gotovo bilo i nužno povući kočnicu. Osim toga, okrenuli smo se kreativi, radimo na novim motivima čestitki i mozgamo oko nekih novih proizvoda. Ideja ne nedostaje pa se nadam da ce uskoro biti prilike za slavlja i da će se naše nove čestitke idealno uklopiti u njih", kaže i nastavlja:

"Ali da budem iskrena, pomalo me već i iritiraju apokaliptične najave na temu "nove stvarnosti", "više ništa neće biti isto" i slično. Naravno, iznad svega trebamo brinuti o zdravlju nas samih, a posebno onih najosjetljivijih u društvu. Ali optimist, a s obzirom na nova saznanja koja svakim danom stižu iz svijeta i realist u meni uvjeren je da će se i prije nego što mislimo doći do rješenja koje će pandemiji stati na kraj", kaže i vjeruje da će se i tržište oporaviti, pa i resetirati te staviti naglasak na kvalitetu, inovacije i domaće poduzetnike.

image
Think Ink čestitke

"Jako mi je drago što se u društvu sve više provlači važnost pokreta #kupujlokalno (usput, čestitam na rubrici #ggzakreativce) i nadam se da će to dobiti još i veći zamah, da će se ljudi osvijestiti iz koliko različitih perspektiva je to važno za svijet i da ćemo se međusobno nastaviti podržavati i dugoročno", govori nam Dora. U ovoj neobičnoj situaciji za sve nas prioriteti se mijenjaju, ljudima nije do shoppingiranja i to je važno imati na umu. Think Ink zato putem društvenih mreža komunicira pozitivu - "naša je ideja da im nekako damo mrvicu pozitive, da ih ohrabrimo, nasmijemo i potaknemo da sreću ovih dana traže i u najmanjim stvarima. Ako svi skupa ostanemo pozitivni, bit će i volje i nade, lako ćemo", zaključila je kreativka, a jedan od načina za pozitivu je i ova inicijativa kojoj se priključujemo!

image
Think Ink čestitke