Marinski Heartmades je brend dizajnerice Marine Marinski kojeg karakteriziraju neodoljivi i razigrani predmeti od keramike inspirirani lijepim uspomenama iz djetinjstva te prirodom. Pastelne boje, porculanska finoća izrade i jedinstven dizajn Marina navodi kao glavne karakteristike brenda.
"Glinu doživljavamo kao čvrstu i postojanu, istodobno toplu i izvornu u svojoj primitivnosti. Koristimo je u službi fine podloge koja joj daje mogućnost naglašavanja forme svakog predmeta te mogućnost oživljavanja ilustracijom tih istih predmeta. Svaki komad je od početka do kraja izveden u našoj obiteljskoj manufakturi u Kastvu, u okolici Rijeke", priča nam Marina o svom brendu. Njezine šalice i ukrasne vaze divan su ukras u domu i posljednjih godina pronašle su vjernu publiku.
Iako im je pojava koronavirusa promijenila način rada, klijentima su i dalje dostupni njihovi radovi. Zahvalni su što nisu morali zaustaviti proizvodnju i otpustiti radnike.I dalje stvaraju u studiju koji se nalazi u blizini njezinog doma.
"Nakon dva tjedna početne neizvjesnosti i straha, odlučila sam manje čitati vijesti i okrenuti se pozitivi. Zahvalni smo što dostavne službe rade i omogućavaju nam da šaljemo naše proizvode po Hrvatskoj i svijetu. Iskreno, puno radimo, ulažemo u promociju, kontakt s kupcima, razvijamo nove proizvode, testiramo nove materijale. Intenzivno je i uzbudljivo. Svakako će ovo sve imati utjecaja na tržište, ali do kojeg razmjera, budućnost će pokazati. Ja znam da ćemo mi svim naporima pokušati zadržati svoju poziciju, vrijednost i kvalitetu. Dobro balansiramo između inozemnog i domaćeg tržišta. Na razini svijeta, uvijek će postojati potražnja za unikatnim proizvodima", smatra Marina. Kako izgleda proizvodnja u njihovoj kreativnoj radionici, pokazala je u videu.
U pripremi ima više novih kolekcija, vaza, šalica i nakita koje će ugledati svjetlo dana uskoro, čim detalje posloži do kraja. Iako je ova situacija neke primorala na odgodu novih kolekcija, Marina smatra da je sada pravo vrijeme za to.
"Mislim da je najbolji trenutak sada. Čekati da dođu bolja vremena, nije naša furka. Olakotna okolnost je da smo kroz godine dokazali našu vrijednost i kvalitetu, te formirali dovoljno veliku zajednicu koja nas prati i podupire. Isto tako sve promo materijale izrađujemo sami, tako da smo minimalizirali troškove i povećali produktivnost posljednje vrijeme. Uživam u stiliziranju, fotografiranju naših proizvoda, napokon imam vremena za to i to me jako veseli", govori.
Srećom, gubitke još nije osjetila, a razlog tome su i unaprijed dogovoreni projekti na kojima još radi, kao i stavljanje naglaska na direktnu prodaju. "Problem tj. posljedice će biti vidljive za nas u narednom kvartalu jer su dućani s kojima surađujemo zatvoreni, u Hrvatskoj pa tako i Europi. Upitno je kad će moći otvoriti. Kako nisu mogli vršiti prodaju u ovom periodu pandemije, vjerojatno uskoro neće ni naručivati. Surađujemo s puno malih suvenir i dizajn dućana po našoj obali, koji već jesu pogođeni ovom situacijom i strahujemo od velikog pada prometa zbog loših prognoza turističke sezone", komentira trenutnu situaciju, no oslanja se na web shop preko kojeg ljudi kupuju.
I sama voli i podržava domaće kreativce - Terra Ceramica, Verka Handamade, Boolab, Ayelen Creations su brendovi čije proizvode kupuje i cijeni.
Kako pomoći?
- Umjesto online shoppinga u stranim trgovinama, kupovinom podržite domaći dizajn - većina narudžbe prima preko društvenih mreža
- Razveselite dragu osobu poklonom iz izolacije - od odjevnog komada do dekoracije za dom ili nakita
- Domaće kreativce pronađite pod #ggzakreativce i #cantstopcreativity te ih preporučite svojim prijateljima.
Jutarnju kavu pijemo iz Marinski šalica, a ovo su neki od naših prijedloga iz njihove ponude koje možete naručiti za sebe ili za dragu osobu.