U vrijeme zdravstvene i ekonomske krize, Louis Vuitton prodaje zvučnik po cijeni od gotovo tri tisuće dolara. I da, prodaju se iz sekunde u sekundu! Ne možemo poreći da je francuski brend koji uskoro slavi 200 godina od osnutka uvijek bio ispred svog vremena, a novim luxury high-tech zvučnikom tehnologiji i modi daju zajednički nazivnik i među prvima na tržištu nude proizvod poput ovog, za kojim bi se kolekcionari mogli opasno pomamiti.
Naime, prije nekoliko tjedana Louis Vuitton je predstavio nešto što izgleda kao da nije s ovog planeta - zvučnik Horizon oblika je NLO-a, no zapravo, imitira izgled njihove Toupie torbice iz 2019. godine. Zanimljiva nadogradnja običnog modnog dodatka u sasvim novi proizvod.
No s cijenom od 2890 dolara, rekli bismo - tko bi kupio zvučnik s takvom cijenom od brenda koji nije specijaliziran u ovom polju? Izgleda, postoji dugi popis pojedinaca koji su si luksuzni gadget već priuštili i vjerujemo da je riječ o onima kojima tehničke performance u ovom slučaju nisu nimalo bitne. Sudeći po komentarima, zvučnik kao takav nije "na razini" po kvaliteti, no dizajn i logo koji ga krase nadomjestit će taj manji nedostatak. "Louis Vuitton je vizionarski brend, to je razlog zbog kojeg smo i dalje prisutni na tržištu. Ono što radimo veće je od naše generacije", komentirao je CEO modne kuće Michael Burke, koji sigurni smo, zadovoljno trlja ruke dok s osmijehom na licu sluša hitove na svom Louis Vuitton zvučniku.