Veliki modni brendovi uglavnom vole velika imena glume, modelinga ili sporta da im budu zaštitna lica. No, ne i Balenciaga. Barem, ne do sada. Odlučili su naime, da je Cardi B njihovo novo, zaštitno lice što je za poznatu repericu prvi angažman za neki luksuzni modni brend.
Kreativni direktor Demna Gvasalia bio je vrlo rezolutan oko te odluke, kao i oko donedavne odluke da ih ne promoviraju poznati akteri.
---Balenciagin IG je skoro pa potpuno zaobilazio slavne i davao je prostor anonimnim ljudima. Očito je korona kriza sa svim svojim ekonomskim posljedicama "prisilila" i ovaj brend da se dodatno komercijalizira, odnosno identificira s publikom ove slavne, 27-godišnje pjevačice.
Kreativni direktor odabrao je haljinu koju Cardi nosi u kampanji, ali sve ostalo - stiliziranje i produkciju - odradila je reperica sa svojim timom. Na fotografiji je okružena igračkama, ali i jednom od novih modela torbi - Neo Classic.
Čini se kako je ovo pravi trenutak za angažiranje Cardi B o kojoj su baš svi pričali nakon njezine nove pjesme i spota WAP, a na što je osvrt napisala i naša Ines pa pročitajte smiju li žene u 2020. priznati što vole u krevetu?