Modna videoigra

Dobrodošli u Balenciagin gaming svijet

27. studeni 2020.
Fotografije: Imaxtree

Gruzijskom dizajneru koji je kreativni direktor pariške luksuzne kuće u jednu je ruku laknulo što klasične modne piste izostaju. Sada je njegova kreativnost kada je u pitanju prezentacija novih kolekcija neograničena.

Demna Gvasalia je nakon apokaliptične modne vizije u kolekciji za jesen/zimu ove godine na tjednu mode predstavio suprotno - nešto optimističniju viziju za proljeće/ljeto 2021. Kako su ove godine klasične piste u većini slučajeva zamijenili novi oblici prezentacije, učinio je to u obliku glazbenog videa sa soundtrackom iz osamdesetih, a radnju je smjestio na noćne pariške ulice u daleku 2030. godinu.

"Afterworld: The Age of Tomorrow" naslov je high-fashion videoigre kojom će sada predstaviti kolekciju za novu jesen/zima 2021. godinu. S time nas ponovno teleportira u budućnost udaljenu jedno desetljeće. Futuristički prikaz ujedno je alegorija, a "igrači" će svojim avatarom krenuti na modnu avanturu. Gaming je upravo postao zanimljiviji!

image
Balenciaga kolekcija za proljeće/ljeto 2021.

Igra se očekuje 6. prosinca, a osim što će igrači kroz nju vidjeti novu kolekciju inspiriranu ljudskom sudbinom, ujedno će kroz virtualni svijet putovati kroz vrijeme sve do budućnosti u kojoj smo (napokon) pronašli zdravi balans između prirode i industrije. Demna nema space-age viziju, već budućnost vidi kao doba u kojem će svi materijali koje koristimo biti održivi, odjeću koju imamo ponovno ćemo koristiti. "Dok sam radio kod dizajnera Martina Margiele slušao sam o tragu vremena koji ostaje u odjeći, i to me je dotaknulo", komentirao je dizajner. 

Gvasalia o našem odnosu i utjecaju prema prirodi razmišlja već neko vrijeme, što prenosi na svoje kolekcije - od one apokaliptične, do najavljene optimistične budućnosti. Prilikom proizvodnje Balenciaga za 90 posto svojih kolekcija koristi održive ili upcycling materijale koji imaju certifikat sustainable

"Postoje rješenja ako ih tražite. Potrebno je ponovno pokrenuti stvari na novi način, započeti novo poglavlje", poručili su iz francuske kuće koja se okrenula progresivnom zelenom načinu poslovanja. Kao što je i glazbeni video za prethodnu kolekciju to napravio, i utopijska videoigra prilagođena je lockdown stilu života, pa očekujemo još luksuznih kućnih papuča i prijedloga za "WFH" lookove.