Nakon promjene u prodaji zbog pandemije, iz Inditexa, koji u svojem vlasništvu ima brendove kao što su Zara, Massimo Dutti i Bershka i drugi, je najavljeno da će u iduće dvije godine zatvoriti 1000 do 1200 trgovina. Jedan od najvećih modnih divova zabilježio je velike financijske gubitke u vrijeme koronavirusa: prodaja je pala za 44 posto u razdoblju od 1. veljače do 30. travnja, a tvrtka je prijavila ukupan gubitak od 409 milijuna eura u prvom kvartalu. Ipak, online prodaja je smanjila još veći gubitak: u kvartalu je rasla za 50 posto u odnosu na lani, dok je u travnju zabilježen rast od 95 posto.
Nakon takvih rezultata logično je da će brend više uložiti u online prodaju. Nakon brzog rasta u posljednjih 15 godina, ovo je prvi put da Inditex mijenja obrazac na temelju kojeg djeluje. Trenutačno taj modni div ima gotovo 7500 trgovina diljem cijelog svijeta, u 96 različitih zemalja.
"Cilj nam je do 2022. ubrzati implementaciju našeg koncepta integriranog dućana, jer želimo svojim klijentima ponuditi besprijekornu uslugu bez obzira na to gdje se nalaze, koji uređaj koriste i bez obzira na doba dana", izjavio je CEO Pablo Isla, objašnjavajući da brend planira koristiti novu tehnologiju u trgovinama kako bi poboljšao trenutačno iskustvo.
Ostaje za vidjeti koliko će korisnici i dalje ostati vjerni shoppingu na webu, ali i koje će druge modne kuće pratiti Inditexov korak u idućim mjesecima. Koronavirus i karantena u svakom su slučaju teško pogodili modnu industriju pa promjene, ali nažalost i zatvaranja, možemo očekivati u narednim mjesecima.