Posljednjih dana modni svijet uzburkala je vijest o zajedničkoj kolekciji Guccija i Balenciage. Iščekivanje nije dugo trajalo, predstavljena je revija pod imenom "Aria" kojom je Gucci obilježio stoljeće postojanja, a na njoj su radila - i surađivala dva velika kreativna uma današnjice, Alessandro Michele i Demna Gvasalia. I Gucci i Balenciaga dosada su ostvarili suradnje s poznatim brendovima, no prvi puta se dogodilo da dvije luksuzne kuće, obje s dugom tradicijom, izbace zajedničku kolekciju. Spajanje dva konkurenta koji publici nude potpuno drugačije modne vizije i koji se obraćaju drugačijim klijentima svojevrsni je presedan u industriji. Očekivano, izazvali su val reakcija, revija je bila glasna, glamurozna, neobična, drugačija. Priuštili su nam putovanje kroz povijest modne kuće, u party tonu.
Revija je donijela sva obilježja koja su obilježila Gucci kroz njegovo postojanje i odala je počast kreatorima - redom su to bili Guccio Gucci koji je postavio temelje talijanske kuće, preko seksi ere Toma Forda pa sve do sadašnjosti i puta prema budućnosti - s elementima koje je donijela Balenciaga. Revija je tako otvorena s kultnim crvenim odijelom od baršuna, iz ere Forda, koje je u sadašnjoj verziji dobilo naglašena ramena. Set je smješten u prostor ispunjen reflektorima i svjetlima, uz puno paparazzi fotografa i glasni ritam glazbe, što sve evocira sexy glam eru Toma Forda. Modeli zatim ulaze u taman prostor obavijen velom misterije i hedonizma sve dok se ne otvore vrata i ne zakorače u današnju eru Guccija - rajski, zeleni svijet Alessandra Michela.
Konjički elementi karakteristični za povijest Guccija su naravno bili prisutni: kacige i čizme te prepoznatljive torbice. Ono što je privuklo najviše pažnje je svjetlucavo odijelo koje spaja ispisana imena Guccija i Balenciage - samo jedan od komada koji će privući klijente jedne i druge modne kuće, iako se njihove estetike možda potpuno razlikuju. Gucci kao i Balenciaga pod vodstvom trenutnih kreativnih direktora iz sezone u sezonu slijede svoju posebnu estetiku, od maksimalizma i baroka kod Guccija, pa do streetweara i naglašenih elemenata kod Balenciage, no ovim potezom pokazali su da su spremni izaći iz zone komfora u drugačiju eru modne industrije. Samim time postavili su novi standard sinergije, situaciju u kojoj je izbrisano neprijateljstvo među luksuznim modnim brendovima. Iako oba pripadaju grupaciji Kering, jasno je da su se do sada međusobno borili za prevlast na tržištu, k tome, riječ je o trenutno najjačim kućama u svijetu mode. Ne znači da će taj natjecateljski duh nestati, no uz ovakav, neki će reći radikalan potez, suradnjom su samo ojačali brendove. Samim održavanjem revija se upisala u povijest i izazvala je masovni hype - inovacija i element iznenađenja koji izaziva uzbuđenje konzumenta u suštini i je srž luksuzne mode.
Michele smatra da u modi ne trebaju postojati granice. "Razmišljao sam o onome što volim kod Balenciage i želio sam pustiti da moda govori istim jezikom. Moramo ostvariti konverzaciju sa svima", komentirao je kolekciju i nadodao da se dizajnom ne želi ponavljati iznova i iznova. "Ne želim postati dosadan sam sebi", kazao je Michele koji Gucci vodi posljednjih šest godina i u tom razdoblju dao mu je sasvim poseban vlastiti potpis.
Dizajneri ovu "suradnju" ne nazivaju suradnjom već je opisuju pojmom hacking, svojevrsna infuzija Balenciage u nasljeđe Guccija. Oba kreativca svojim radom iznova šokiraju javnost, što su učinili i sada, i to u pravo vrijeme u kojem je uzbuđenja u modi nedostajalo. Inovativan način za proslavu jednog stoljeća brenda iz drugačije perspektive, u pravom party tonu koji je namijenjen svima. Sve to u uz heritage elemente Guccija, hourglass torbice i siluete pješčanog sata iz Balenciaginog koda, uz šljokice, perje, boje, party haljine i savršeno krojena odijela, uz spoj prošlosti i budućnosti i slavlje kreativnosti kojim je "Aria" ispisala jedno novo poglavlje modne industrije.