Od Stevea Jobsa do supermodela na slobodnim danima, bezbroj je ljudi nosilo sivi par New Balance tenisica. Tada je, naravno, bostonski brend započeo svoj izmišljeni praznik - "Sivi dan" - kako bi proslavio neutralni ton koji je najčešće povezan s njihovom obućom. Najnovije obilježavanje vlastitog "svetog dana", sjevernoamerički proizvođač proslavio je s New Balance 574 i New Balance 57/40 modelima u sivim nijansama.
Nova kampanja referira se na slogan "Worn by Anyone" te je u skladu s njom za ovogodišnji "Sivi dan" New Balance se udružio s pet pojedinaca, od kojih je svaki pozitivno utjecao na svoju lokalnu zajednicu. Uključeni talenti su - Cktrl (London), Lauren Ralph (Birmingham), Sumuyya Khader (Liverpool), Meme Gold (Manchester) i Wheelman (Glasgow) - koji će sukladno svojoj funkciji u promociji novih tenisica govoriti na svojoj lokalnoj radio stanici, raspravljajući o glazbi, modi i umjetnost.
Ovaj prigodni model dobiva vrhunski, namjerno "ostarjeli" izgled, negdje i bez klasično istaknutog logotipa "N" na bočnoj sredini stopala. Novi stil nadahnut je i baštinom samog brenda. Kombinacija materijala u gornjem dijelu dolazi u različitim nijansama sive, s najtamnijim tonovima koji se pojavljuju oko pete. Pored logotipa "N" na profilima tenisice je kožni materijal, kao i oko nožnog prsta i područja gležnja. Oznake na jeziku lišene su bilo kakvog metalnog štiha, ali robusni prljavo bijeli potplati daju ˝vlastitu izjavu˝suvremenosti. I na kraju, završni sloj je osvojila podcijenjena, potpuno crna kompozicija.