Trenutno je trend minimalizma nadjačao maksimalizam, isticanje loga zato nije najpoželjnije, barem ne na odjeći. Ali kao dio nakita - dizajneri kažu da!
Novi američki miljenik modnog svijeta Telfar Clemens izbacio je hoop naušnice u tri veličine u obliku svog prepoznatljivog loga koji spaja njegove inicijale. Naušnice su bile dostupne u zlatnom i srebrnom izdanju, no rasprodale su se velikom brzinom, pa ih kao i njegove torbe nije tako lako kupiti.
Telfar nije jedini koji se poveo trendom logomanije, takav nakit u zanimljivim komadima imaju talijanska kuća Fendi, francuski Chanel čije naušnice krasi logo u različitim varijantama te dizajner Jacquemus. Njegove naušnice pravi su statement dodatak u svom XL izdanju i graniče s malim umjetničkim djelom koje visi s uha. One su i dalje dostupne na službenoj stranici brenda i mogu se stilizirati u slučajevima kada želite ostaviti wow dojam, ili onda kada klasičnom outfitu želite dati poseban štih. Sličan efekt imaju i Chanel i Fendi naušnice - iako će svi znati gdje ste ih nabavili, i dalje će služiti kao pokretač razgovora.