Statement dodatak

Logomanija se seli - na naušnice

21. siječanj 2021.
Fotorafije: Promo
 

Dok su se Telfarove naušnice već rasprodale, pronašli smo ostale primjerke koji slijede trend logomanije.

Trenutno je trend minimalizma nadjačao maksimalizam, isticanje loga zato nije najpoželjnije, barem ne na odjeći. Ali kao dio nakita - dizajneri kažu da!

Novi američki miljenik modnog svijeta Telfar Clemens izbacio je hoop naušnice u tri veličine u obliku svog prepoznatljivog loga koji spaja njegove inicijale. Naušnice su bile dostupne u zlatnom i srebrnom izdanju, no rasprodale su se velikom brzinom, pa ih kao i njegove torbe nije tako lako kupiti. 

image
Chanel naušnice (590 funti)/
Telfar naušnice (rasprodane)/
Fendi naušnice (590 eura)

Telfar nije jedini koji se poveo trendom logomanije, takav nakit u zanimljivim komadima imaju talijanska kuća Fendi, francuski Chanel čije naušnice krasi logo u različitim varijantama te dizajner Jacquemus. Njegove naušnice pravi su statement dodatak u svom XL izdanju i graniče s malim umjetničkim djelom koje visi s uha. One su i dalje dostupne na službenoj stranici brenda i mogu se stilizirati u slučajevima kada želite ostaviti wow dojam, ili onda kada klasičnom outfitu želite dati poseban štih. Sličan efekt imaju i Chanel i Fendi naušnice - iako će svi znati gdje ste ih nabavili, i dalje će služiti kao pokretač razgovora.

image
Jacquemus naušnice (240 dolara)