Ne možemo da se ne zapitamo - što se dogodilo s tenisicama? I zašto na njih uporno stavljaju visoku potpeticu? Ne mislimo čak na one Isabel Marant tenisice sa skrivenom potpeticom koje su svojevremeno bile modni hit i na našim ulicama, već doslovno na sportske tenisice koje umjesto ravnog potplata imaju tanku petu od osam centimetara. Obožavam tenisice, obožavam i eleganciju visoke potpetice, no hibrid jednog i drugog? Thank you, next.
Da, u jeku pandemije zavoljeli smo udobnost i da, volimo je i dalje nositi, ali to ne znači da baš svaki modni komad mora "glumiti" udoban. Iz pretpandemijskog doba ipak smo zadržali dio onog stava - ako je estetski oku ugodno, nema veze što nije ekstremno udobno. Međutim, nakon lockdowna i s povratkom želje za sređivanjem (čini se ipak ne na uštrb udobnosti), dobili smo trend tenisica na potpeticu.
Prvo smo vidjeli Balenciagine X-Pander tenisice u crnoj i bež boji, s uskom petom, a ista takva nalazi se i na Crocs natikačama. Miu Miu je pak ponudio ženske kopačke - s niskom kitten potpeticom i špicom, a sličan model imao je i Nike u suradnji s brendom Comme Des Garcons. Nakon svega navedenog, vjerojatno su Dior D-Zenith tenisice sa zlatnom skulpturalnom potpeticom, čarapom i sneaker dizajnom bile kap koja je prelila ružnu čašu ovog hibridnog trenda. Dior tenisice su s cijenom od 1300 eura već postale najomraženiji modni komad godine, a tek smo u veljači.
"Možeš vidjeti koliko je žena elegantna ako joj pogledaš u cipele", rekao je dizajner Christian Dior i ironično je što ovaj citat stoji na web shopu Diora, odmah iznad ovih tenisica s petom... Nismo sigurni što bi rekao kada bi na nekome vidio ove Dior D-Zenith tenisice. A s obzirom na to da je ovo trend koji je sve prisutniji na sceni u 2022. godini, ovo vjerojatno nisu posljednje tenisice s visokom potpeticom koje ćemo vidjeti... Jesmo li zaista došli do točke nakon koje modna scena ne može ponuditi ništa inovativno i drugačije osim tenisica na petu? Ili je ovo avangardni pristup dizajnu i neki čudni prijelaz između komforne mode u onu glamuroznu? Još jedan ugly fashion trend i nastojanje industrije da ponudi nešto ekskluzivno u vremenu kada je pojam ekskluzivnosti pod upitnikom...