Proljeće 2022.

Neobična kampanja baš u stilu Balenciage

09. studeni 2021.

Fotografije: Andrea Artemisio/Promo

Uz pomoć suvremenog umjetnika Ikeuchija Hirota i tech tvrtke Skeletonis, Balenciaga predstavlja novu kolekciju.

Balenciaga je pod kreativnim vodstvom Demne Gvasalije postala najtraženiji brend na svijetu, i to upravo zahvaljujući avangardnim i neuobičajenim kampanjama kao što je i najnovija, za proljeće 2022. Luksuzna modna kuća surađivala je sa suvremenim japanskim umjetnikom Ikeuchijem Hirotom i tvrtkom Skeletonics, koji su izradili egzoskeletone koje nose modeli. "Konstrukcije" je osmislio Hiroto i izradio ih u suradnji sa Skeletonicsom, tvrtkom koja se bavi izradom robota. Osim toga, modeli nose komade iz kolekcije za proljeće 2022., ali i one iz nedavne suradnje Balenciage s Crocsom, Guccijem te nove tenisice za trčanje. 

Kampanju je snimio Andrea Artemisio, a kreacije će biti izložene u novo otvorenom Balenciaga Aoyama trgovini u Tokiju, izabranim lokacijama u Japanu i u Parizu. 

Dodatno, snimljen je i video kampanje u režiji umjetnika Yilmaza Sena s konceptom "Here Is Everywhere".