Modne igre

Od Burberryja do Saint Laurenta: hoće li on biti najuspješniji Beckham?

18. lipanj 2021.
Fotografije: David Sims

Novo lice, nova kolekcija za jesen/zimu i stara provjerena formula na koju Vaccarello "igra" već neko vrijeme.

Romeo Beckham, drugorođeni sin slavnog para Davida i Victorije postao je zaštitno lice Saint Laurentove kampanje. Ovom 18 - godišnjaku ovo je prva velika modna kampanja otkad je postao punoljetan. Do sada je bio zaštitno lice u nekoliko sezona modne kuće Burberry, pojavio se u editorijalu L´uomo Voguea te u britanskom i kineskom Vogueu kao model. Slavni otac mu je bio često modni uzor, od kratko izblajhane kose do repića na kosi, široke sportske odjeće i odijela oštrih rubova. A očito niti modeling nije stran ni jednom ni drugom. Kritičari već vrlo ozbiljno uspoređuju i koliko su fizički slični. Zli jezici među njima tvrde da potkrada očev stil koji se i sam osvrnuo na fotografiju Romea na društvenim mrežama na kojoj ima plavu ofarbanu kosu. Komentirao je: "Lijepa frizura, pitam se samo otkud ti je došla ideja."

"Vrlo cool, ponosan sam", osvrnuo se i na monokromatske modne fotografije, dok je Victoria, u modusu prave "podržavajuće" majke, objavila dvije snimke na svojim društvenim mrežama. Naime, i ona je nedavno dizajnirala Pride merch - majicu s natpisom "Ponosan i želim biti tvoj ljubavnik" s duginim bojama za koju je kao modele regrutirala bivše članice benda kojeg je i sama bila dijelom - Spice Girls.

Kravata s točkicama, kratke hlače koje krase slobodniji rubovi, "šah" pulover, bomber jakna ono je što je Anthony Vaccarello namijenio za svoje novo lice kampanje. Jesen/zima 2021 će po novom vizionaru YSL modne kuće biti decentna i elegantna. Fotografiju potpisuje veliki David Sims.