Već desetljećima Ferrari koketira s modom, najčešće kroz suradnje i brendiranu robu od kojih su kape, jakne ili tenisice nastale u suradnji s Pumom najpoznatije. Očekivali bismo da će se brend brzih automobila nastaviti kretati u ovom smjeru, no umjesto suradnji, Ferrari je zakoračio u solo modne vode i predstavio samostalnu modnu kolekciju. Zašto i kako se proizvođač sportskih auta može povezati s modom?
Dizajner koji je zanat brusio kod Armanija i kod Dolce&Gabbane, Rocco Iannone, stoji iza ove prve Ferrari kolekcije i dao je odgovor na pitanje koje su postavili mnogi. Naime, Ferrari ovim potezom želi proširiti bazu svojih klijenata i obožavatelja i dodatno privući mlade generacije i žene - unatoč tome što su žene oduvijek bile dio njihove baze obožavatelja, iako to nikada nije bilo u potpunosti komunicirano.
"I naši automobili i naša odjeća građeni su oko ljudskog tijela. Ostale vrijednosti koje dijele su performanca, inovacija, estetika i stručnost pri izradi", nadodao je dizajner. Estetikom se svakako približio mlađoj publici, uz logomaniju i sportske elemente, iako se kroz kolekciju provlače i elegantniji krojevi pa cijela Ferrari modna priča ne izgleda nimalo neobično i odbojno, dapače, neki od komada mogli bi se naći u brojnim ormarima trendsetera, ali i obožavatelja Ferrarija koji možda i nisu u tolikoj mjeri skloni praćenju modnih trendova i luksuznih brendova. Dizajner nije pogriješio kada je kolekciji pristupio s humanističkog aspekta i ponudio komade koji odgovaraju publici, a koji će biti prepoznatljivi kao odjeća Ferrarija - iako određeni lookovi mogu podsjetiti na Off-White, osobito s remeni oko struka koji sada nose Ferrari logo. Osim komada s kojih 'vrišti' Ferrari - kroz logo ili grafike koje prikazuju automobile ili njihove dijelove, tu je i odjeća u jarkim, glasnim bojama koju u balans vraćaju komadi sportske estetike u crnim ili bijelim tonovima. Automobilski DNA u suštini je uspješno prenesen - na odjeću. Za modne dodatke poput cipela, naočala i kapa odgovaraju partnerski brendovi Puma i Ray-Ban.
Inače, Ferrari se intenzivno približava visokoj modi posljednje dvije godine, počevši od suradnje s Armanijem za formalne odore i odijela za članove tima, vozače i zaposlenike, do partnerstva sa švicarskim brendom luksuznih satova Richard Mille. Unatoč tome što je Ferrari najjači brend na svijetu s profitom od 534 milijuna eura, ostvarenim na dobitima od 3,46 milijardi eura, modna linija činila se kao dobra ideja za dodatni proboj na tržište, jer tko si može priuštiti automobil, može i njihovu odjeću. Ferrari je pritom spreman za promjene - u kolekciji je od 52 looka njih 80 posto uniseks, a odjeća je dostupna u veličinama od XXXS do XXXL. Naglašavaju kako se neće držati sezonskog rasporeda predstavljanja kolekcija, a ova dolazi u vrijeme najave prvog Ferrari SUV automobila koji izlazi ove godine te prvog potpuno električnog Ferrarija najavljenog za 2025. godinu.