Izvještaji trendova predlažu logomaniju, od suptilnog isticanja loga pa do ekstremnih slučajeva odjeće i modnih dodataka koji su prekriveni imenom ili prepoznatljivim znakom određene luksuzne kuće. Kolekcije Balmaina ili Louis Vuitton dobar su primjer na modnoj pisti, u praksi je to Cardi B koja nosi logo Diora od glave do pete, a dječja kolica pored nje prekrivena su imenom Dior. Versace se vratio korijenima i ako je vidite, teško je zamijeniti Versace haljinu za neki drugi brend.
Pisali smo već o logomaniji koja je sveprisutna na tržištu luksuzne mode, no neki brendovi visoke mode osigurali su ponudu i za elitnu klijentelu koja nije sklona ovom trendu već traži kvalitetne i svakodnevne odjevne komade vrhunske izrade koja na ne odaje dojam da je riječ o nekom od poznatih brendova. Coded luxury ili tihi luksuz jednako je popularan i tražen, sam što o njemu znamo puno manje jer je rezerviran samo za određenu skupinu klijenata.
Bottega Veneta je krajem 2021. godine izbacila kolekciju koja je većini prošla ispod radara, imena Bottega for Bottegas, a u kojoj pažnju sa svojim 'it' komada poput Cassette ili Jodie torbice skreću na zanatske vještine i lokalne talijanske proizvođače. U vrijeme pandemije na ovaj način su pružili podršku malim obrtnicima, ali i poslali poruku dijelu klijenata da osim popularnih i trendi komada kojima se brend pozicionirao na globalnu modnu scenu, i dalje proizvode svakodnevnu modu tihog luksuza koja je posvećena kvalitetnoj izradi i pripada u elitni krug brendova kao što su Loro Piana, Brunello Cucinelli i The Row. Povezuje ih suptilnost, staple i bazični komadi - t-shirt, dolčevite, puloveri, sakoi, ali namijenjeni za one koji imaju debeli bankovni račun.
Do nedavno, za takve brendove niste mogli ni saznati osim ako niste dio kluba koji su može priuštiti ove brendove. Najbolji primjer s malih ekrana je obitelj Roy iz serije Succession koja je sklona pritajenom luksuzu. Sportske kape, prošiveni prsluci i pamučne majice izgledaju kao da dolaze iz ponude primjerice Uniqloa ili Arketa, no ako Kendall Roy nosi t-shirt ili klasičnu kožnu jaknu, to je sgurno Maison Margiela ili Loro Piana. Takve komade nose bogataši koji se druže s onima istog statusa - nije im važno što prosječni kupac neće prepoznati da nose luksuzno ime, oni koji trebaju znati - će znati. Igra s pokazivanjem moći i statusa tu je na višoj razini od one gdje ćete nositi primjerice remen s Gucci logom.
Tržište tihog luksuza neko vrijeme bilo je zatvoreno za široku javnost, no prirodna znatiželja uz veću dostupnost informacija danas nam omogućujemo da provirimo u ovaj većini nedostižni svijet i iako znamo da ne možemo biti njegovim dijelom, zadovoljni smo ako poput voajera možemo zaviriti u njihov balončić luksuza. Tržište nudi za svakoga nešto, a luksuzne modne kuće žele pokriti svaki profil kupaca - ako želite da ostali znaju da nosite Hermès , uložit ćete u komade s istaknutim slovom H. U suprotnom, brend nudi i sasvim obične pulovere čija cijena iznosi tisuću ili više dolara i za takve komade sigurno postoje klijenti. Istome se okreće i Bottega Veneta čija se povijest zasniva na posvećenosti izrade i suptilnom luksuzu - njihovi trendi komadi i dalje ostaju dio ponude, zajedno s if-you-know-you-know luksuznim komadima i klijentima kojima poručuju da nisu zaboravili na njihove potrebe.