Rebranding klasika

Tiffany & Co. ulazi u novu fazu

15. kolovoz 2021.
Beyonce i Jay - Z/Profimedia

Hepburn možda više neće biti prva asocijacija na brend, barem ne novim generacijama - i to možda nije tako loša vijest.

Beyoncé i Jay-Z nova su lica kultne marke nakita Tiffany & Co. Par će raditi kao ambasadori brenda, zajedno s glumicom Anyom Taylor-Joy i olimpijskom skijašicom i manekenkom Eileen Gu (koja je nedavno postala glasnogovornica Victoria's Secreta). 

Gotovo 200 godina star lanac nakita Tiffany's prolazi kroz rebranding pod vodstvom francuskog konglomerata luksuznih maloprodaja LVMH, koji je tvrtku kupio u siječnju 2021. godine nakon što je odustao od ugovora godinu prije. LVMH je ažurirao i aktivirao Tiffanyjev marketing u dosta drugačijem smjeru od očekivanog, odmičući se od njihovog prepoznatljivog imidža ˝plave marke˝ kako bi mu dobio oštriji, edgy, moderniji izgled.

O tome svjedoče nove oglasne kampanje, po New Yorku i Los Angelesu koje poručuju "Not your mother's Tiffany ". Modeli u trapericama i majicama stoje na bijeloj podlozi s ovim impresivnim nakitom. Kampanja više sliči na American Apparel nego li na estetiku koju su Tiffany's dugo vremena čuvali.

Prema Business of Fashion ovo je za brend jedan od suvislijih poteza koji su mogli napraviti. Na početku kampanje bilo je dosta komentara na društvenim mrežama, i neki su se kupci osjećali izdano. Međutim, radi se (očito) o okorjelim obožavateljima koji brend isključivo vežu uz kultni film ˝Doručak kod Tiffanyja˝ s velikom Audrey Hepburn.