Tommy Hilfiger veliki je modni dizajner – gigant američke visoko komercijalne mode. U jednom od zadnjih medijskih istupa rekao je da je danas najveća razlika između onoga što je industrija bila kad je krenuo u modne vode prije 40 godina u ogromnoj količini konkurencije.
"Gucci je u mojim počecima napravio samo nekoliko torbica i nekoliko remena. Louis Vuitton napravio je samo "prtljagu". Prada je napravila neke torbice. Nikad nisam čuo za tvrtku koja se zove Dolce & Gabbana. I ne mislim da je Armani tada čak proizvodio muška odijela, možda je napravio blejzer. Ralph Lauren je isto malo radio. Bilo je to sasvim drugačije tržište, sasvim drugačiji svijet. Sada svi čine sve, što otežava diferencijaciju tržišta, osim ako, naravno, ne znate što radite", tvrdi slavni dizajner.
Linije proizvoda također su vrlo različite od onoga što su bile kada je započinjao. Na početku je radio samo casual sportsku odjeću za mladiće u Americi, a sada su globalni brend koji je privlačan muškarcima svih dobnih skupina, ženama, djeci, doslovce svima. Nalaze se u 100 zemalja i imaju 2000 trgovina. Danas za sebe kaže da predstavljaju globalni stil života, a ne samo američku ležernu marku za mušku odjeću, a jedan od razloga zašto i dalje rastu je raznolikost. Posebice se ističu kolekcije koje rade s Lewisom Hamiltonom, vozačem Formule 1. Do te je suradnje došlo jer su kao korporacija dobro procijenili da će suradnja s mlađim ljudima održati brend u statusu "coola" i relevantnim. Osim s njim, surađuju i s modelom Gigi Hadid i glumicom Zendayom.
---Za Lewisa ovaj dizajner – gigant ima samo riječi hvale. "Lewis ima svoj osjećaj za stil, stil u koji stvarno vjeruje, a ja sam želio ugraditi novi smisao za stil u novu kolekciju kako bih dospio do drugačije publike. Tako je Lewis u našu tvrtku donio svoju elegantnu i održivu vibraciju za uličnu odjeću. On je sjajan čovjek, sjajan vozač i sjajan dizajner."
Rodna fluidnost je važan dio suvremene kulture. Ovih dana, ako niste rodno osvješteni, a uz to još i raznoliki, jednostavno možete odustati od poslovanja u ovom sektoru jer morate biti relevantni za ono što se danas događa u svijetu. Hilfiger, na tom tragu, svoj brend smatra brendom razlike, tvrdi da su oduvijek bili drugačiji, čak i od ranih dana kada bi snimali fotografije s grupama mladih i uvijek bi imali ljude različitog porijekla, jer je vjerovao da jedino je to "bazen" za veliki broj kupaca.
Trenutno rade razne gadgete: slušalice, zvučnike. Proizvode sve vrste elektroničkih naprava koje ljudi vole. Bave se ugostiteljskim poslom. Planiraju raditi rezidencije. Bave se pitanjem zdravlja. To je smjer koji vidi za sve brendove, ne samo svoj. "Mislim da će se brandovi preobraziti i evoluirati izvan uske proizvodnje odjeće. Ozbiljno, treba se prilagoditi ili ćemo umrijeti", zaklljučuje veliki Hilfiger.