Tribute Brand jedan je od prvih brendova koji su u upotrebu doveli pojam digitalne mode, ostvarili su suradnju s luksuznim modnim brendovima poput Jean Paul Gaultiera i Caroline Herrere te osvanuli u svjetskim časopisima i portalima. Gala Marija Vrbanić, CEO i kreativna direktorica brenda pokrenula ga je u travnju 2020., a dvije godine kasnije iz brenda dolaze vijesti o novom uspjehu - ostvarili su investiciju u iznosu od 4,5 milijuna dolara.
Investicijsku rundu predvodi Collab+Currency, jedan od vodećih investicijskih fondova u web3 industriji, fokusiran na rane investicije u umjetnosti i kulturi.
"S rastućim prisustvom i integracijom AR, VR i blockchain tehnologije, Tribute Brand daje pristup novoj razini iskustva koja je u fizičkom svijetu nemoguća. Izgradili su vodeći modni brend jednako prisutan u fizičkom i digitalnom prostoru, kao i u proširenoj stvarnosti, inspiriran konceptom digitalnog vlasništva i neograničenom kreativnosti koja se u takvim prostorima nudi. Cijeli Collab+Currency tim je uzbuđen jer imamo priliku podržati vodeći svjetski digitalni modni brend - Tribute Brand", rekao je Derek Edward Schloss iz Collab+Currencya.
Gala Marija Vrbanić, CEO i kreativna direktorica Tribute Branda, poznata i po uspješnim projektima u tradicionalnoj modi kaže kako Tribute Brand razvijaju kao modni brend, gdje je pridjev digitalni privremen.
"Mi vodimo modu u novu dimenziju pomoću tehnologija koje razvijamo interno. Moda, da bi postojala, mora biti usko povezana s nekim medijem. Do danas je uglavnom bila vezana uz odjeću jer je to najjednostavniji način za izražavanje identiteta. Danas se mediji koji su vezani uz modu nalaze u virtualnom prostoru. Mi smo prototip modnog brenda budućnosti.", zaključila je. Čestitamo!