Da kojim slučajem možemo zaviriti u stan Belle Hadid na Upper East Sideu, naišli bismo na zavidnu kolekciju torbica. Street style recept supermodela bazira se na sportskom, casual i pomalo nostalgičnom stilu, no uvijek je zaokružen s luksuznom torbicom. Louis Vuitton, Prada Nylon, Alexander Wang... A posljednja koju je nosila je ona francuske kuće Goyard. Obožavatelj luksuzne kuće je i njezin brat Anwar koji s Goyard torbama rado putuje - kao što su to radili Karl Lagerfeld, Gabrielle Chanel, a voli ih i Gwyneth Paltrow.
Tradicionalna modna kuća iza sebe ima bogatu povijest i sve do danas uspjela je održati reputaciju luksuznog imena. Kožne torbe koje proizvode ne može posjedovati svatko, a zanimljivo je da ih niti danas ne možete naručiti online, te se brend ne oglašava digitalnim putem, ne angažira influencere za marketing - sve kako bi zadržali kultni status luksuznog imena pod okriljem tajnovitosti, jer pravi luksuz i jest onaj koji ne "bode u oči". I o današnjoj proizvodnji zna se malo, pa iako su LV i Hermes poznati kao luksuzni brendovi, Goyard je pravi primjer low-key luksuznog brenda za bogataše. Bella Hadid s bijelom monogram torbom ispod ramena ležerno ide po pizzu.
A povijest kuće seže u 18. stoljeće kada je Pierre-François Martin osnovao House of Martin i specijalizirao se za proizvodnju torbi i kofera za transport, nakon što su prepoznati praktičnima i postali sve traženji. Ubrzo postaje omiljen kod aristokrata, a Martin počinje surađivati s Louisom-Henrijem Morelom. Njihov učenik 1845. godine postaje mladi François Goyard, koji nakon nagle smrti osnivača 1852. godine preuzima vodstvo nad modnim carstvom. On uvodi inicijale i prepoznatljivi uzorak, koji kasnije dobiva naziv Goyardine uzorak - složene točkice predstavljale su trupce koje su prevozili njegovi preci, a platno je rađeno od istog prirodnog materijala, odnosno presvučene pamučne i lanene tkanine, koju je koristio Compagnons de Rivières - transporter koji je drvo prevozio u Pariz.
"Vjerujemo da je tihi šapat u uho ne samo puno elegantniji, već i efikasniji način uvjeravanja od glasnog vrištanja iz sveg glasa", komentirali su u jednom od rijetkih razgovora iz pariške modne kuće.